(Android/iOS) Learn French Fast: French Course hack spill (uendelig ressurs)
Mar 15, 2022 23:06:41 GMT -7
Post by oreratlonself on Mar 15, 2022 23:06:41 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn French Fast: French Course ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn French Fast: French Course IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spill (uendelig ressurs) ▞▞▞
▞▞▞ Learn French Fast: French Course 2022 version ▞▞▞
god app
Komplisert å bruke
Me gusta la manera en que te evaluas a ti mismo y te das cuenta si de verdad estas aprendiendo o no. Muy buena app
Esse App é ótimo para quem deseja aprender Francês.
Dette er et veldig nyttig innhold
bra en!
Learn French Fast: French Course Освіта cey
Utmerket app for å lære fransk!
Et utmerket læringssystem som holder sinnet aktivt. Du skjønner ikke at du studerer. Det er absorberende.Jeg elsker sjansen til hvordan jeg kan korrigere meg selv på lyd og stavemåte og hvordan jeg kan gjenta så mye jeg trenger før jeg går videre. Jeg er så spent når det er på tide for meg å starte leksjonene mine at jeg vil anbefale dette til alle
Egentlig? Så jeg må først installere tingen for å finne ut, det er et månedlig abonnement? Avinstallert.
Jeg har lært flere nye ord i fransk flott app.. Jeg vil imidlertid gjerne vurdere ordene jeg har lært tidligere
Denne appen, til nå, er den beste jeg pleide å lære andre språk
Men pengene er høye
Jeg liker, er morsomt
veldig bra...
Det er flott!!!
Veldig bra og praktisk!
Hvordan kan jeg tilbakestille min totale fremgang?
خوبه ولی کتابهای آموزش فرانسه خیلی کم هستن
Morsom og fin måte å lære gjennom repetisjon.
Dette er en eksepsjonell app! Jeg kan ikke anbefale det høyt nok. Det er en del av hverdagen min og jeg elsker det.
Nyttig app. Virker som en god introduksjon til daglig fransk.
Den fantastiske appen jeg liker den lærer så fort og nyter samtidig
Jeg liker leksjonene hver morgen, de er korte og enkle å jobbe, anmeldelsene er spesielt nyttige.
Utmerket app. Det trekker mye "skoleguttfransk" ut av hjernens gamle minnebanker. Liker virkelig å lære et språk på denne måten. Vurderte denne 4* først, men utviklerne svarte på spørsmålet mitt så raskt og hjelpsomt at den ekstra stjernen er lagt til. Godt gjort folkens!
Learn French Fast: French Course Образование lbr
God måte å holde på daglig rutine når du ønsker å friske opp språkkunnskaper
elsker appen, men jeg vil gjerne se kortene (allerede lært) når jeg vil utenom de strukturerte leksjonene, ser det ut til at de ikke er tilgjengelige for meg?
Liker virkelig denne appen. Jeg liker varslene for å gjennomgå flashcards. Det har definitivt hjulpet med memorering.
Jeg liker det!Jeg skulle bare ønske det hadde flere samtalestykker, men jeg elsker den daglige påminnelsen!
Learn French Fast: French Course শিক্ষা rdck
Det er en veldig god app. Jeg lærte mange nye ord. Anbefaler til alle.
Variert vokab holder interessen oppe
Jeg har brukt den for noen år siden og sluttet, nå er jeg interessert igjen og husker perfekt hva jeg så første gang, så her er jeg igjen
Flott tilleggskilde for å lære fransk
Jeg trodde det ville være vanskelig å lære fransk, men med denne appen er det enkelt. Du får en virtuell lærer til å hjelpe deg. Det er fantastiske flash-kort. Jeg ber om at premium kan være gratis, da jeg gjerne vil lære mer.
Jeg elsker appen! bare prøv det.
Dessverre fungerer det ikke når du vil velge nivå
Punch Bob ধাঁধা dup
Je suis vraiment très contente d'utiliser cette application pour apprend le français, c'est très efficace et doit être pour l'utilisation
Det er en veldig falsk app
Learn French Fast: French Course Education qfs
Tuller du? Jeg har lastet ned Frankrike og Tyskland-appen, men når du må velge nivået ditt fryste den og sviktet meg ...
Ukrekkelig
Moro å lære, sparer tid
Flott opplevelse
veldig bra app for å lære fransk!! må prøve
Skuffende. Første bruk var flott, tillot å lytte til sekvensen av fraser håndfri som var perfekt for hvordan jeg ønsket å lære. Nå lagres ikke flash-kort og kan ikke lytte til mer enn én setning om gangen (ikke sikker på om dette er fordi du må oppgradere). Likte å bruke dette, men synes nå det var umulig å bruke og veldig vanskelig å navigere.
👌🏽
Det er en veldig vakker, godt undersøkt, funksjonell app; virkelig et flott verktøy for å lære fransk. Alle som har vært så heldige å bruke den, vil vitne om hvor mye tid og krefter som er lagt ned i det. Flott arbeid. Fortsett med det. Jeg anbefaler det fullt ut til ALLE. Det vil virkelig være til stor hjelp.
Learn French Fast: French Course განათლება qlmo
Fungerer ikke på min samsung a3. Jeg tror at dette problemet sannsynligvis skyldtes internettforbindelsen vår. Jeg er veldig fornøyd med denne appen. Så mye bedre enn andre gratisapper. Det gjør læring hyggelig.
Flott app