Post by oreratlonself on Mar 15, 2022 23:03:38 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode til mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
Ganske anstændigt spil. Den første time var ret ligetil, derefter blev farten dramatisk bremset til et kravl. Fjender sprang pludselig op i kraftværdi, belønninger virkede færre... Opgradering af LAB-områder knuser også mit gear. Ved opgradering forventer jeg, at tallene vil ændre sig? Eksempel (44 LVL 2 bits/time. Efter opgradering? 44 LVL 2 bits/time)... Jeg afspiller det i morgen, og forhåbentlig opbevarer det med denne hastighed. Tillad os at spille ældre niveauer igen, eller noget. Jeg keder mig.
FANTASTISK spil, hvis du kan lide skildpadder! 👍🏼
Det var fint, skiftede enheder og boom mistede al gemt info fra Google.
Spil er sjovt, når det virker, det er den typiske tidsbegrænsede betalingsformel, som så mange mobilspil bruger. EDIT: Seneste patch løste problemet med nedbrud. Men dimension clash que system synes sprængt. Mit hold er i øjeblikket 52k, og mine sidste 10 kampe var mod 120k og opefter. Det er overflødigt at sige, at de ikke var sjove, da der ikke var nogen chance for at vinde.
Føles som om den har potentiale, men den har også en meget beta-test følelse. For eksempel er musikken god, men det er et meget kort nummer, der løber uophørligt og bliver meget irriterende. Der er meget få karakterer... Hvor er metalhead og usagi yojimbo? Historien er endnu tyndere end andre "tomgangsspil" som den. Du kæmper bare mod tilfældige chefer uden grund. Vil helt klart gerne have den hvis den blev poleret og udvidet.
My Talking Tom Jednoduché hry gvw
Jeg nød faktisk dette spil, da jeg først downloadede det. Men lige siden den sidste opdatering er spillet fyldt med spilbrydende fejl. Karakterskærmen viser nu kun ni karakterer, som jeg havde mere end det allerede låst op. Nogle karakterer, som jeg har, er ikke engang vist. Også niveau op er fuldstændig brudt. Ret spillet eller jeg sletter det.
Den seneste version indlæser ikke spillet, jeg sidder fast på 89% downloader aktiver, og det sidder der for evigt. Ret venligst dette. Opdatering: det er okay nu, spillet fungerer normalt nu, måske var det en lille fejl, men jeg kan spille nu, tak og spillet er godt, jeg nød at spille det.
Ny telefon, forsøgte at logge på kontoen, men indlæsningsskærmen forbliver på 85 % nu.
Medmindre du er villig til at betale, skal du ikke forvente at komme meget langt. PvP er kun begrænset til 5 om dagen, så når du når et bestemt punkt, venter du bare på, at der samler sig damp, så du kan udjævne en karakter en eller to gange, hvilket sjældent hjælper med at klare et niveau. Hvis du ikke kan bestå et niveau, kan du lige så godt lægge det ned for en dag, fordi du ikke kan afspille ryddede niveauer igen. Stort potentiale, men der skal være nogle store tweaks til gameplayet.
Fantastisk! Meget nostalgisk for mig, så jeg elsker det. Der er helt sikkert nogle fejl, der skal løses. Ligesom i kanalrummet kampe nogle gange vil mine fyre bare stå der, indtil de bliver angrebet, og det er efter vi er begyndt at slås. Eller mit hold er blevet lamslået, og de bliver aldrig lamslåede. Bortset fra det er det meget sjovt for mig. Tak fordi du lavede dette spil!
Nostalgihittet er fantastisk, men nogle appopdateringer ville blive værdsat. Jeg havde niveau 60-karakterer, før jeg opdagede inventaret, hvor alle de bonusdåser gik. Spillet fejler til sort skærm, hvis du kæder mange kampe (+10), og tidsbestemte belønninger vises ofte ikke, medmindre du lukker spillet helt og genåbner. At integrere guilds i spillet mere ville også være godt - kun brugt til ooze boosts i øjeblikket? Ser dog frem til opdateringer, en god start, tak udviklere!
Var nødt til at ændre min 5-stjernede anmeldelse. Dette spil er næsten uspilleligt for mig. Jeg plejede at få sæsonkortet, men efter alle opdateringerne tager dette spil 3 gange så lang tid at gøre de samme ting. At få nye karakterer, du ikke engang kan se, var lvl din til. Det hele er rodet. Nu ved jeg ikke, om jeg bliver ved med at spille. Jeg har brugt meget tid og penge, hvilket er skuffende. Stop venligst med at opdatere spillet. Lige afmeldte super bummed ud
TMNT: Follia mutante Giochi di ruolo doxd
Brugte virkelig at nyde at spille dette spil, men nu hvor April O' effing Neal er steget og blevet uovervindelig, uanset om det er i pvp eller pve af en eller anden grund. Det ser ud til, at udviklerne puslede rundt med rustninger og debuffs og buffs og ikke dobbelttjekkede deres arbejde, for nu er spillet brudt. Jeg synes, det er morsomt, at de ødelægger ting, der ikke er gået i stykker, men som stadig ikke har tilføjet grundlæggende ting til spillet, dvs. Tempesturas sidste færdighed siger stadig "kommer snart" uanset årsagen.
Det er okay. Ikke noget stort eller revolutionerende, bare okay. Hvis de havde fået de originale stemmekunstnere, SÅ ville vi snakke! Men for hvor det står, som en gratis-at-spille tid, der bare GIVER DIG GRATIS TING ALVELIGT, er der ingen grund til at PELLE ud med nogen GREENBACKS (se hvad jeg lavede der?), medmindre du virkelig, virkelig, virkelig, virkelig vil at støtte dem. Jeg sætter dog pris på 80'ernes æstetik - RADIKAL, DUDE!
Jeg er blevet bedt om at e-maile support (hvilket jeg allerede har gjort over 5 gange) på grund af en fejl ved installation af spillet. Jeg går på halvanden uge og stadig lidt eller intet svar andet end blot spørgsmål om min enhed. Vil lige lægge det lige her. Google pixel, Android 10 OS, masser af plads. Jeg kan spille meget intensive spil på denne telefon. Så det ville være en joke at antyde, at det er min telefon, der ikke kan håndtere spillet. OPDATERING VENLIGST DETTE SPIL. Hvor meget skal jeg savne, før du hjælper!?
Efter 2 solide ugers spil, selv at investere nogle penge i. Jeg har besluttet at stoppe med at spille. Jeg er meget skuffet over det afkast, det giver dig fra spilmekanikken. Den frygtede betalingsmur fra sjælden til episk er for stejl. PvP var ubalanceret. Der var meget få tilstande at nyde. Jeg var god i kort tid, men der er intet der for langsigtet eller gratis at spille. Jeg gik fra at elske spillet til at være skuffet fra lanceringen til nu. Drop stjerner, jeg ville virkelig gerne kunne lide dette spil længere.
Uden mulighed for at gentage tidligere gennemførte niveauer for ressourcer, er du tvunget til at vente dage på at få nok til at udjævne dine karakterer. Jeg har været spærret i dagevis på niveau 5-10, fordi jeg har brug for at øge mine karakterer efter en massiv sværhedsgrad. Der er potentiale her, men det er langtfra klar til dedikerede spillere på lang sigt.
3 dage uden videoer. Kæmper fejl og typisk når jeg ville have vundet, så jeg må indrømme kampen. Kampe er også ubalancerede. Kan ikke logge på kongregate.Tabte heltestykker. Kan ikke ændre navn, så sidder stadig fast med nummer. Dette er et sjovt spil, men det skal virkelig gå tilbage i beta for at blive overhalet. *Opdatering* Ændret fra 1 stjerne til 3 på grund af kundeservice. Nogle ting er blevet løst, og hjælpen blev gjort hurtigere end forventet.
Fustrerende spil, hvis du ikke betaler. Ikke meget at gøre ved spillet. Jeg ville ønske, jeg aldrig satte penge i det. Ligesom fællesskabet af mennesker
Jeg har kæmpet lidt med, hvad jeg skal vurdere dette spil, og bliver ved med at blive ved kun for at håbe, at de bliver rettet. Hvis de ikke gør det, spilder jeg min tid et andet sted. Under kamp vil karakterer fryse, og den eneste måde at komme ud af kampen på er at overgive sig. Ikke så fantastisk under PVP. Desuden er der ingen variation i de karakterer, du trækker fra kasser på lavere niveau. Jeg bliver ved med at få de samme karakterer, selvom der står, at der er lige muligheder for alle.
TMNT: Mutant Madness Rollspel feog
De 4-stjernede bits er så svære at komme med, medmindre du betaler. Du kan kun niveau 3 stjerne til 150. Så til sidst vil du ramme en mur, hvor du ikke kan komme videre. Du får ikke rigtig nogen 4-stjernede bits af meget, så du kan ikke engang male. Den eneste måde er at betale. Havde så meget løfte før den 150/160 niveau væg.
Jeg ELSKER karakterdesignet. Fantastiske! Jeg elsker gameplayet og grafikken. Jeg elsker alt ved dette spil. Jeg er 38, og jeg har altid været en TOP fan af TMNT, siden jeg var barn. Jeg har spillet de fleste TMNT-spil derude fra NES til PLAYSTATION 4. Jeg kan også godt lide historien om TMNT MUTANT MADNESS.
God sjov, let at finde ud af og glat gameplay. Vil opdatere efter mere spil. Opdatering: spillet er godt nok, ingen energikrav, men begrænsede arenakampe om dagen, hvilket er fint for at være fair. Men matchmakingen sætter folk med 13k mere kraft end mig, så det føles lidt dystert med det. Men det er meget sjovt, annoncerne, der belønner, du ikke må gå glip af, hvis det er muligt, gør det nemmere med de bonusser, de bringer.
Fantastisk spil. Meget sjovt og vanedannende. Jeg vil anbefale dette spil.
Er helt vild med dette spil, ren nostalgi og masser af plads til at vokse... Men jeg bemærkede, at en skurk blev annonceret og ikke engang er tilgængelig at spille som. Rottekongen kæmper mod dig, men du kan ikke være ham. Jeg ville også elske nogle nye spiltilstande at spille, så jeg kan spille længere. Til sidst har jeg nogle karakterforslag til de helteterninger, de er: Fugitoid, Panda Kahn, Mutagen Man, Foot Soldier, Chrome Dome, Dirt Bag, Groundchuck, Scum Bag og Pizza Face. Tak fordi du fikser de tidligere problemer..
Jeg ville virkelig gerne kunne lide dette spil, men fremskridtene er smerteligt langsom, du vil hænge fast ret hurtigt, selvom du får bedre karakterer, sidder du fast med dem, du allerede har opgraderet, fordi du ikke har en bedre mulighed. Gameplayet er kedeligt efter et stykke tid, gentagne og du har ikke rigtig meget kontrol over dit hold, det ville være rart at være i stand til at målrette mod fjender og trykke for at udføre kombinationer eller ALT andet end autosystemet. Det føles som om en afk er gået galt...Afinstallerer.
Spændende men også mangelfuld. Mens jeg spiller dette spil, ser jeg meget godt, samt plads til at forbedre. Gameplayet føles lidt copy and paste fra de fleste spil, karaktererne og de draws, du får, er anstændige og fair i modsætning til de fleste spil. Der er nogle laggy/glitchy skærme under indlæsning, såvel som gameplay. Som 80'er-barn giver jeg den samlet set 4 ud af 5.
Køb ikke noget for rigtige penge længere. De har annonceret på uenighed, at der ikke vil være nogen fremtidige forbedringer eller funktioner til spillet, når det afvikles. Måske et år tilbage, før de lukker servere
Som en voksen, født i 80'erne og en skildpaddefan, er dette et fedt lille spil. Glædeligt overrasket.
Spillet er sjovt ... helt klart en kværn til at udføre daglige opgaver for at komme videre uden at betale. Jeg ville give den flere stjerner, hvis det ikke var for det faktum, at jeg fik en belønning for at fuldføre niveau 100 i et opgavesæt (ca. 50 dages indsats), men det forsvandt med det samme, og jeg var ikke i stand til at indløse eller bruge det. Giver mig lyst til at stoppe med at spille og afinstallere. Vil give spillets supportteam tid til at gøre det rigtigt først...
20.1.2022 Spiludviklere opdaterer ikke spillet, ikke flere nye begivenheder/karakterer. Spillet er snart dødt. Kong giver spillerne skylden, de sagde, at det er spillernes skyld, at spillet lukker ned, fordi spillerne ikke har brugt nok penge. De tager vores penge og giver os så skylden.
Animationen er fantastisk, selvom jeg ville ønske, at du kunne kæmpe dig selv i stedet for, jeg ville ønske, at du bare kunne trykke på knapper for at kæmpe.
Opdatering til min anmeldelse. Jeg kan godt lide dette spil, det går ned på min s20 ultra, når jeg indlæser spillet lige efter du har fået ressourcerne tjent, mens du er væk, også lige efter det, når det automatisk tager dig til tilbuddene, de er også mange andre steder, det opbevarer går ned, men opstarten skal virkelig ordnes hurtigt. Jeg har rapporteret dette for over en uge siden. Det koster mig værdifuld spilletid
En slags genspilbare niveauer ville være rart, når du sidder fast på det nuværende. Der er for mange gange, hvor der bogstaveligt talt ikke er noget at gøre. (Hvis boss Bebop kunne stoppe med at banke for brystet i sejren, når han slår mit hold, ville det også være fantastisk. Lad være med at tilsætte salt til såret, tak).
Dette spil kunne have et fantastisk potentiale: Det har fantastiske billeder og er meget nostalgisk. Karakterdesign er tro mod den gamle skole, og baggrundsstadierne tilføjer stor charme til slagsmålene. Desværre er der i øjeblikket kun en ekstremt svær og lineær trinstige med ugentlige trin og en ekstremt mangelfuld pvp tilgængelig. Der er intet indhold, ingen måde at fortsætte med at spille på, og kun 2 måder til indsamling og progression af karakterer: Pay and Wait. Jeg spiller dog dagligt, fordi jeg har forhåbninger.
Dette spil er en MONEY PIT. Medmindre du er klar til at betale nogle seriøse penge ud, vil du helt sikkert aldrig få nogen lilla karakterer. Alene omkostningerne ved IAP er latterligt høje. Karakteregenskaberne giver ingen mening, der er for mange snigmorder-figurer med meget lidt god støtte eller tank. For ikke at nævne tanks er dybest set værdiløse, fordi fjenden fokuserer nogen på dit hold, ikke kun tanken. Hold dig væk fra.
Jeg kan godt lide spillet, jeg synes, udviklerne gjorde et godt stykke arbejde. Jeg ville ønske, at der var endnu flere karakterer med historiekort og information. (som de gamle kort fra legetøjslinjen) Der er så mange flere seje karakterer og opdateringer, de kunne lave. .. men jeg elsker det de har gjort indtil videre.
TMNT: Mutant Madness Rollespil cggx
Sjovt men går ned, MEGET. spillet er næsten uspilleligt med hvor meget det går ned, mange gange lige når det åbner. Oven i det gør den krav på quests og bruger valutaen i spillet til at få nye helte, men giver faktisk ikke nogen af belønningerne. Ikke sikker på hvor meget jeg vil genere det, ikke frustrationen værd, når det går ned flere gange end ikke og nu stjæler fra mig
Fantastiske tilbud er lidt for dyre, men bortset fra det et godt spil
TMNT: Mutant Madness भूमिका निभाना ubd
I Love This Game Of TMNT: Mutant Madness 🐢🍕 Leonardo: Yeah I Like This Game. Raphael: Fantastisk! Jeg kan lide dette spil, dette spil er på her! Donatello: Yeah I Like Game, I'll Get My Game Is Mutant Madness. Michelangelo: Wow! Jeg kan lide det, jeg får en pizza, og spillet er en PARTY MUTANT MADNESS!
For meget fokus på at bruge rigtige penge. Hvis du ikke er top 1 i en begivenhed, er belønninger meningsløse. PvP er brudt AF, da 1. plads belønninger er så op og uopnåelige andre steder. Generelt gameplay er brudt i en sådan grad, at medmindre du har et Tank-hold, vil dine fremskridt være minimale. Hvor du med et tankhold kan møde rullehold 2x -3x dit holds kraft.
Frygtelig parring i arenaen, du går fra at kæmpe omkring den samme kraft den ene runde til at fordoble din kraft den næste. Dette firma er ligeglad, det er derfor, der forsvinder spil! De tæller i det mindste ikke mine penge!
Med UI-ændringerne er spillet kedeligt at navigere. Betalingsmure er en ting, og de skjuler det ikke engang. Plus, når de færdiggør gratis ædelstene til andre spil, belønner de dem ikke selv med screenshot-bevis. Spild ikke din tid, gå videre til noget værd. Desværre var det sjovt indtil det ikke var....
TMNT: Mutant Madness Rollespil cwka
I starten var det godt, nu er det skuffende, belønningerne er ikke så store, og det er, hvis de går igennem, hver gang jeg spiller og trail pop's op, og du venter på at få belønninger, det mislykkes, og du mister det, og belønninger får du det ikke gøre noget og så videre. Jeg tænker bare på at slette spillet.
Temmelig sjovt spil tonsvis af karakterer en anstændig mængde færdigheder tager et stykke tid for paywall og bare lægge lidt tid hver dag i
Fedt spil 😊
Det er ret sjovt. Let at spille. Redigere. Det er ret sjovt, indtil du rammer den absolut uoverstigelige betalingsmur. Helt bogstaveligt går du fra at bevæge dig støt gennem spillet til at blive gakket i den næste kamp. Spillet bliver temmelig umuligt på dette tidspunkt. Mærkeligt nok bliver det meget nemmere for et par runder, efter du har foretaget et køb. Men så snart du kommer lidt længere, skyder betalingsmuren op igen. Jeg har slettet spillet nu. 🤷♂️
God kamp! Bortset fra når jeg fik en ny telefon, måtte jeg starte forfra. Mine data blev gemt. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg skulle starte forfra, da jeg allerede var i en klan. Elsker spillet generelt.
Spillet er sjovt at dræbe tid. Jeg voksede op med at se de originale TMNT-tegnefilm i begyndelsen af 90'erne, og dette spil bringer gode minder frem. Jeg nyder virkelig udseendet af modellerne her. Ikke nøjagtig på nogen måde. Mere på den søde side. At låse op for nye karakterer, så sjældent det end er, føles givende. Gameplayet er dog stort set ikke-eksisterende. Du har ingen kontrol over de 5 karakterer i dit hold, bortset fra at aktivere deres specials, når de er tilgængelige. Det er dog sjovt at opgradere Turtles Lair over tid.